God jul & gott nytt år

Nu är julen här och likt övriga kommunmedborgare är även fiberenheten lediga.
Fr.o.m. 21 december t.o.m. 6 januari är merparten av fiberenhetens personal på ledighet.
Hur påverkas jag som kund av julledigheten?
Handläggning
Det innebär att all manuell handläggning av ärenden och avtal tillfälligt pausas. Automatiserad hantering av digitala avtal fungerar precis som vanligt, med registrering varje dag kl. 18:00.
Allt besvarande av e-post och telefonsamtal utgår under julledigheten.
Driftstörningar & avbrott
Precis som övriga tider på året hanteras all felanmälan av störningar via respektive kunds tjänsteleverantör. Endast i de fall felärenden går vidare till fiberenheten för felsökning på plats, bör kunderna märka av dröjsmål. Alla felärenden som hanteras av fiberenhetens egen personal, kommer hanteras i kronologisk ordning efter julledigheten.
Vid händelse av ett större avbrott i nätet bör inte kunderna märka någon skillnad gällande felsökning och åtgärd. Däremot kan informationsförmedlingen om vad som händer i pågående arbeten utebli eller försämras.
God Jul & Gott nytt år, allesammans!
Önskar personalen på fiberenheten
Sidinformation
- Senast uppdaterad:
- 2024-12-23
- Publicerad:
- 2024-12-23